Contact

Hoe kunnen wij u helpen?

Telefoon
Bel ons op (088) 008 40 16. Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 8.30 en 17.00 uur. Via e-mail zijn we altijd bereikbaar.

Stuur een e-mail

Postadres
Stichting Bedrijfstakpensioenfonds voor de Zuivel en aanverwante industrie
p/a Achmea Pensioenservices
Postbus 20005
7302 HA Apeldoorn

U heeft een klacht?
Wij proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u toch niet tevreden over de dienstverlening? Hier vindt u onze klachtenprocedure (pdf)..

Dit zijn de stappen. De volgorde is belangrijk:

  1. Geef de klacht door aan de pensioenuitvoerder (Achmea Pensioenservices).
  2. Niet tevreden met het antwoord van de pensioenuitvoerder? Geef de klacht door aan het bestuur van het pensioenfonds.
  3. Niet tevreden met het antwoord van het bestuur? Geef de klacht door aan de Ombudsman Pensioenen voor advies.
  4. Niet tevreden met het antwoord van het bestuur? Of niet verder gekomen met het advies? Ga dan naar de rechter.

Niet eens met uitspraak over uw klacht?
Bent u het, na gebruik gemaakt te hebben van de klachtenprocedure, niet eens met de beslissing van het bestuur van uw pensioenfonds? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de landelijke Ombudsman Pensioenen via:

Ombudsman Pensioenen
Postbus 93560
2509 AN Den Haag
Telefoon: 070 - 34 99 620